God morgon

God morgon!

Här la man sig tidigt igår och hade ställt klockan på 8 för att kunna snooza en timme innan man var tvungen att kliva upp och göra sig klar för 11 bussen eftersom vi hade bokat tid vid 12-tiden. Dock ringde Janet vid 8 och sa att det hade blivit ändrad tid till halv 3 istället. Skönt egentligen. Dock går det inte så bra med bussarna men jag åker med Fredde istället :)
Så nu sitter man här nyduschat och väntar på att håret ska torka så man kan göra ngt med det haha. Sen ska jag väl läsa en bok eller något. Gäller att ta vara på tiden ^^

i stan efter Mulle Meck ska jag iallafall gå på stan med syrran. Ska bli roligt. Vill hitta något till Emelie och jag tror jag vet exakt vad jag ska köpa, dock säger jag inte vad för hon läser juh bloggen ;) Sorry gumman! haha

kram på er sötnosar

Postat av: queenpeach

hoppas du får en fin tisdag! här i Asien är det monsun regn på högsta nivå ;)

2008-11-04 @ 09:33:48
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Jennifer & Linnéa

Väldigt fin och trevlig blogg du har! :)

2008-11-04 @ 13:31:53
URL: http://sweetnothing.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0