80-tals make up

Emma sminkade juh mig innan festen. Det var verkligen jättefint sminkat och hon fixade håret lite snabbt också !
Tråkigt att man har sådan tråkig kamera då bilderna inte gör rättvisa åt sminkningen. Men Emma är iallafall duktig och jag tror jag aldrig haft så snygga ögonbryn som igår kväll, stora ögonbryn e nice ;)


Emmas sminkbox, härliga saker det där!





hahaha men ja syns kanske inte så bra som sagt men det är ögonskuggan ja vill visa. Lila, rosa och guldaktigt :) Var mycket snyggare än på bild kan jag garantera er, detta är också på natten när jag kommit hem så lite smink har försvunnit :(


ja litet försök att ta egokort på toan på festen HAHAHA jag är säker på att någon annan lyckats fånga mig bättre (?) lägger in mer issåfall =)

Postat av: Maria

Vad fin du var!

2008-11-17 @ 10:16:19
URL: http://mariaristo.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Jag vill se en helbild sen ;) Såg lite bilder hos T, ni var verkligen heta! haha

2008-11-17 @ 22:41:25


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0