vad händer?

jag hatar nya bloggplattformen -.-
nu gjorde jag ingenting bland mina html-koder och helt plötsligt blir hela bloggen vit ! jag får panik !
jag kan heller inte byta till någon annan header eller något eftersom det står att det rosa fortfarande ska vara kvar ! jag vet inte vad som har hänt! och jag vet inte om det är att den nya plattformen är ovanligt seg för att uppdatera tillbaka eller vad som nu behöver göras eller vad som hänt... 

f*n asså -.-

Postat av: Madeleine

okay jag skickar det i mailet med bilderna.

2008-05-08 @ 15:36:15
URL: http://diabetesochjag.blogg.se/
Postat av: Anna

håller med, det är en jäkla massa saker som försvunnit på nya bloggsystemet som var bättre förr och nu går det inte att blogga normalt heller, det liksom hakar upp sig och segar ur - skittrist !



2008-05-08 @ 16:36:51
URL: http://eenough.blogg.se/
Postat av: Carro

Alltså! för mig ser alla stilmallar å skit likadant ut :O hur går man in på den nya plattformen?:O

2008-05-08 @ 17:16:57
Postat av: madde

carro:

hur menar du då?

2008-05-08 @ 17:45:45
Postat av: Anna

jo jag märkte att dom tagit bort det, hoppas inte man får en massa spamm tillbaka som förr i tiden, den va rju ett helsike :/



annar är det liksom bara konstigt, man kan inte längre ha koll över hur många inlägg, kommentarer samt bilder man laddat upp. Foton kan inte längre delas upp under kategorier och när man postar inlägg så dröjer det länge innan dom syns - massa sånt...



ja visst är han :)

2008-05-08 @ 17:54:35
URL: http://eenough.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0