Vackra naglar

image431

Vackra naglar är något som jag tror alla vill ha egentligen. Dessutom är det riktigt sexigt med långa, snygga, välmanikyrade naglar enligt mig. Jag har aldrig lyckats få mina naglar långa för dem har alltid gått av eller flisats sönder. Jag köpte för ett tag sedan två nagellack  från serien Perfect 10, som skulle göra mina naglar snygga och fräscha. Ett av dem Super growth, ska som det låter göra att naglarna växer igen och det andra Super hardener ska göra naglarna hårda så att dem inte går av. Dessutom innehåller  varje flaska 16 ml.  Jag erkänner att jag var lite skeptisk till båda till en början för jag har provat så många olika lack som ska göra både det ena och det andra men utan större resultat. Dock måste jag säga att jag är över förväntan nöjd med dessa två lack. Dem har gjort att mina naglar inte går av längre och dem växer och blir längre. Jag är med andra ord väldigt nöjd med dessa lack!

Om ni vill köpa dem så kan ni kolla på smink.nu där jag köpte mina båda lack för 89 kronor styck men nu när jag kollade fanns inte super growth kvar längre. Dock kanske man kan köpa dessa lack någon annanstans med, ex åhlens eller liknande. Är värd att testas om man har problem med naglarna :)

image430 super hardener



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0