Utmanad

Jag blev visst utmanad såhär på morgonen (?!)

Tre namn du går under:
# Madde
#Guldfisken
#Madeilene

Tre saker som skrämmer dig:
# falska människor
# spindlar
# krångel

Tre saker du har på dig:
#en beige bh
#en tubtop
# och ett par byxor...tänka sig

Tre saker du tycker om:
# Musik
# Ola
# Mina nära och kära

Tre saker du ska göra den närmsta tiden:
# Fortsätta träna
# Leva hade jag tänkt göra...
# och kankse sjunga lite till någon låt nu snart

Tre av dina favoritlåtar just nu:
# Ola- FeelGood
# EMD- jennie let me love you
# Rix fm- massa olika låtar helt enkelt ;)

Tre saker du verkligen vill ha:
# Pengar vore inte fel
# Körkort skulle också vara bra
# en fast anställning på ett heltidsjobb


Fem personer du vill ska fylla i denna:
Den som vill, kommentera om du gör den :)

Postat av: janni

jag gör den (a) hehehe, bara för jag har extremt tråkigt :)

2008-05-15 @ 19:06:33
URL: http://janniceciliafyhr.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0