optimal fettförbrännarvecka

Tjosan! Allt bra med er? Här är det iallafall bra. Fick hem tidningen HoppHälsa idag och i den stod det rätt intresanta saker ska ni veta. Bland annat hur man går ner 5 kg innan midsommar. Jag vet inte om jag litar på sådanna lovord men jag tänker iallafall testa eftersom det är bra mat och eftersom jag verkligen vill gå ner mer nu. Det är en optimal
fettförbrännarvecka. Det var dessutom ett träningsschema för 4 veckor för att maxa looken inför bikinisäsongen :) skriver ut 
den här sen om ni vill ha tips på bra och snabb träning :)

I fettförbränningsveckan ska man äta ex potatis och jag vet inte om jag ska äta det eller inte. Jag kör juh GI och där är potatis förbjudet men samtidigt så gör det kanske inget om man äter potatis någon gång i veckan bara. gaah får se hur jag gör (a) haha Jag ska köra detta nu en vecka för att se om något händer. Sen lägger jag in mer träning. hehe

detta ska fasen gå !!

Postat av: Malin

Kom ihåg att hinna leva också =)

2008-05-14 @ 18:33:58
Postat av: Magdalena

Ibland försvinner lite av dina meningar bort i cyberrymden så det fattas en del :( Står det att du ska lägga ut träningstipsen här sen? Jag är taggad, haha =D

2008-05-14 @ 18:41:23
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: madde

malin:

haha ja det gör jag ;) men får igen det 100 % sen juh haha

2008-05-14 @ 19:19:00
Postat av: Sofie

Det klarar du galant :)

2008-05-15 @ 13:19:22


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0