Träningen

Nu har jag precis tränat och käkat lite middag. Jag har börjat med nya träningen nu och matschema. Skulle egentligen gå 60 minuters promenad idag men jag tar det imorgon istället eftersom jag jobbar (då pallar jag inte att gå 1 timme efter jobbet..) så jag tog själva träningen idag. Det man skulle göra tog bara 15 minuter så jag gjorde dubbla. Kommer säkert få sota för det imorgon men ingen ide att träna bara 15 minuter. Det skulle juh vara hårdkörning nu! Så går jag 1 timme 
imorgon istället. Jag "tränade" såklart imorse innan frukost och idag blev det cyckling. Skönt i det fina vädret hehe. Jag 
ska gå en sväng ikväll också. Det är nu eller aldrig känns det som.

Veckans mått var blää, ynka 2 cm. Dock från Stuss och över rumpan men ändå! Ska inte mäta eller väga mig nu förrän om 4 veckor får vi se hur bra träningen och det har vart. Jag hoppas verkligen att jag kommer någonvart på vågen. Har stått 
stilla i 2 månader eller något nu. Inte vidare roligt :/

aja nya tag och jag är peppad like hell ;)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0