Tidigare liv

Hej och förlåt att jag inte bloggat mer än vad jag gjort idag men jag har verkligen inte orkat. Jobbade idag och sen har jag mest legat (okej inte hela tiden men ni fattar...) Snackade iallafall med mamma idag om en grej jag och hon har vela gjort länge.. nämligen sett vårat tidigare liv. Jag tror att man har levt ett tidigare liv, ni får tycka det är konstigt om ni vill men jag tror på det iallafall lika mycket som jag tror på att det finns andar och liv efter detta och spöken och tjofadderittan!

IALLAFALL så har mamma en gammal jobbarkompis som kan lite dittan och dattan (och åter igen ni som inte tror på det behöver inte göra det men låt mig göra det...) och han kan bland annat göra så att man kan se sitt tidigare liv. Vi har snackat om detta i över 6 månader men det har lixom bara runnit ur sanden och nu ikväll ringde mamma honom och frågade om vi inte skulle kunna göra detta någon kväll. Självklart ville han det men han ville prata med mig först i telefonen eftersom jag har "besökare" här lite då och då. (jaja tro va ni vill..) Varför och vad han vill få ut av det vet jag inte men jag ska ringa honom imorgon om jag vågar (a) och snacka lite och bestämma tid för möte. Ska bli intressant iallafall.

Vad tror ni om tidigare liv? tror ni det existerar? om det gjorde skulle ni vilja se det bara för ett kort ögonblick?

och angående det ockulta. Ni som inte tror på det, hur kan ni vara så säkra på att det inte finns? man måste tro på saker och ting ibland. Jag hoppas verkligen inte jag får massa negativa kommentarer om detta nu och snack om att jag är "konstig" jag tror på det jag tror och jag står för det... negativa kommentarer klarar jag mig utan ; )

kram på er

Postat av: vibbe

jag vet faktist inte vad jag tror :O men nånting har man väll varit med om i nån form av tidigare liv. Jag har inte spekulerat så mycket kring det ^^ men det är otroligt spännande :O som min kompis sa (mest på skämt) att hon tror att vi lever vårat liv nu, som en dröm. Att vi en dag ska vakna upp och inse att vi bara har drömt HAHA det låter helt stört, men man vet ju aldrig 8) haha.



Och så tycker jag det är läskigt när man får deja vu :O liksom .. hur kan man ha varit med om det förr? Då måste man ju ha haft ett tidigare liv liksom .. aowie, jag blir galen av dessa tankar xD haha

2008-05-20 @ 20:52:54
URL: http://mylifeasvibbe.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0