Sanningens ögonblick

Ikväll är det återigen dax för Sanningens ögonblick på kanal 5. Jag tycker det är ett underhållande program eftersom jag inte fattar hur dem kan sitta där och svara på massa pinsamma frågor om sig själv inför hela svenska folket. Jag skulle ALDRIG göra det samtidigt som det är lättförtjänta pengar om man ser till det teoretiska, nämligen att enbart svara sant på några frågor. Dock skulle jag mer ta hänsyn till familjen än tänka på pengarna. Man sårar som sagt
nära och kära. På aftonbladet står det idag att i kvällens program (fortsättning från förra söndagen) kommer sambon till den tävlande att brista i gråt efter ett svar. Vill man verkligen riskera 5 års förhållande för en fråga och för en massa pengar som man dessutom kan förlora när ett falskt svar kommer fram?! jag skulle aldrig göra det! 

skulle ni?


Postat av: Maley

Haha, ja det är jättesvårt att komma ihåg tider & dagar när det handlar om många serier. Det blir lätt att jag missar då & då blir det liv i luckan .:P

2008-05-04 @ 15:26:19
URL: http://misstrash.blogg.se
Postat av: anneli

Ja för fan jag skulle då gö ett ja!! För ärlig ska man ju ändå vara. ´TÄNK PÅ PENGARNA! Pengar är faktiskt allt. Jag skulle kunna gifta mig med världens gamlaste gubbe bara jag blev rik.. :D

2008-05-04 @ 17:18:02
URL: http://annelid.blogspot.se
Postat av: JULIA

hahaha ja;D jaaaellerhur!:D:D

2008-05-04 @ 17:20:10
URL: http://juuuliia.blogg.se
Postat av: R

haha innan man skulle såra familjer å nära vänner på
de sättet för lite chash asså...
Ajja men tur de finns puckon som gör de så man får skratta åt deras idioti haha

2008-05-04 @ 18:54:14
Postat av: Madde

Roger:

ja jag menar det...

2008-05-04 @ 20:43:24


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0