proteindrink 1

god morgon på er. Okej det är inte morgon nu men bättre sent än aldrig right? haha
Imorse när jag vaknade (vid 9 ) så gick jag ut på en promenad. Jag hade faktiskt klänning idag, så varmt är det här uppe i landet idag :) riktigt nice! När jag kom hem var det dags för min första proteindrink. Den var inte det godaste kan jag säga men jag kommer överleva en månad eller vad det är för att den ska ta slut. Dem där fröskalen som man har i sväller i magen så man måste dricka mycket vatten för att man inte ska bli förstoppad! så hej vad jag kommer dricka vatten, inga problem i denna värme heller haha.

Vad händer idag då? en solig lördag? :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0