Nystart

Ja Zara vann juh hela talang 08. Visst hon är bra men jag hade nog hellre sett Seth eller John eller johan eller vad heter han? haha. Grattis till henne iaf :)


Jag kikade in på sidan hälsokostgrossisten.se där man kan köpa diverse olika produkter inom hälsa och träning. Jag skulle köpa en ny detox men fastnade istället för ett paket med 5 dagars fasta. Man ska alltså bara dricka i 5 dagar (som jag förstår det..) och med hjälp av det hjälpa till med att driva ut slaggprodukter mm som detox fast snäppet bättre. Efter den veckan ska jag jobba STENHÅRT med träningen. Nu är det slutlarvat alltså. Fick dessutom svar av experten Ola Lauritzson idag som jag mejlade för någon dag sedan och han visste inte heller varför jag hade gått upp så många kilo igen när jag fortfarande tränar och äter nyttigt för det finns juh massa kilo att ta av (enligt alla listor hit och dit har jag ca 20 kg övervikt men jag tänker inte gå ner så mkt... räcker med 10-15 haha ) så ja... gäller väl att inte tappa modet i guess :)

Nu undrar jag vad jag ska hitta på nu, fredde och brorsan åkte till Broberg en sväng för att kolla på en bil...kändes inte så roligt direkt haha. Kanske man skulle hyra en film? får höra med dem när dem kommer tillbaka ...

Postat av: Anneli

Madde är du säker på att du ska fasta!? Det är inte roligt kan jag lova, ingen höjdare. Du kanske klarar det.. Men jag lovar att när jag gjorde det vilket var vadå 2 år sedan kanske, jag blev galen ja och hets åt som fan när jag var klar, klara bara 2 dagar också ifs, hehe. ALDRIG HADE EN LITEN MACKA VARIT SÅ GOD & så jag tröck väl i mig en så där 3-4 stycken direkt när jag sluta!! Och det finns bättre sätt att gå ner i vikt på. Vi människor har varit van mat i tusentals våra kroppar är inte bygd för att slurpa i sig massa äckliga soppliknande saker i fem dagar..

2008-05-31 @ 10:25:45
URL: http://annelid.blogspot.com
Postat av: Anneli

Prova varierande träning. Överaska kroppen med något du tidigare inte gjort som tex du köpte ju en träningscykel. Ta ut dig riktigt ordentligt när du tränar så du näst intill avlider! :P hehe. ( Jag vet inte hur du tränar Madde, men jag skriver ändå, kanske hjälper nån annan iaf) Tänk inte nää nu är jag trött nu räcker dom här 7 repetetionerna utan ta i i helvete tills du känner att FAN nu går det inte längre & efter det gör man ännu några till tills det är helt omöjligt att fortsätta! Försök träna fler musklegrupper än vad du redan gör, du kanske tror du kör igenom hela kroppen men finns många små muskler som behöver träning också.(läs träningsbloggar så får man bra tips på övningar, kost osv) Är var tredje timme då lär sig kroppen att den får näring och förbränner io med det mer. För att få upp konditionen så kan du prova göra så här. Börja med 6 min raskpromenad, 3 min löpning, 5 min promenad, 6 min löpning, 2 min promenad, 5 min löpning, 10 min abslutande promenad. Typ nånting i den stilen kan du prova. Så du inte bara springer & springer utan börjar vänja lugorna sakta men säkert..

2008-05-31 @ 12:17:15
URL: http://annelid.blogspot.com
Postat av: Anneli

Och jag avråder dig att fasta Maddee!! Jag lovar att snart så försvinner dom där kilorna som du gått upp.. Jag har tränat i hela mitt liv och jag är inte pinnsmal. Sedan typ Februari har jag tränat näst intill stenhårt & sköter min kropp & kost men vågen har inte rört sig nånting. 1 kilo kanske...

2008-05-31 @ 12:19:28
URL: http://annelid.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0