Ny vecka..

God morgon på er. Hoppas ni mår bra idag. Själv mår man sådär. Måndag idag vilket innebär väg och mätdag och jag är väl inte för nöjd. Dock har jag insett att man inte kan ha så stor framgång VARJE vecka men det är ändå lite jobbigt speciellt när man kämpar som ett j*vla as och inget händer. Jag har dessutom insett att jag inte ska väga mig längre. Jag gick upp 5 hg bara av att ligga i sängen i 2 timmar imorse (vaknade 6 och låg kvar till 8). Det är inte roligt. Så vågen ska jag absolut inte ställa mig på nu förrän 1 juni TIDIGAST! Hoppas jag kan hålla det också. Det är ungefär 3 veckor tills dess. IALLAFALL så har jag även mätt mig idag och det var den absolut sämsta veckan ever men jag ska väl vara nöjd över att ha gått ner någon cm över huvudtaget!

Veckans mått var iallafall detta :

Överarm -0,5 cm
Bröst -0,5 cm
Lår knät -2 cm (1 cm på varje ben )

totalt : 3 cm
total cmminskning: 164,5 cm

Postat av: Anonym

sjukt duktigt ju :)

2008-05-12 @ 16:06:46
Postat av: madde

åh tack så hemskt mkt :) hehe

2008-05-12 @ 17:38:21
Postat av: Anna-Maria

alltså jag har aldrig uppfattat dig som "tjock" så när jag läser detta har jag verkligen svårt att förstå. DU är ju hur vacker som helst o inte alls mullig i mina ögon..

2008-05-12 @ 21:32:17
URL: http://hjartans.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag måste bara säga att du inspirerar mig, och säkert många andra också! Jätte söt tjej! Imponerad över din motivation:)

2008-07-09 @ 22:44:14
URL: http://emeliesvendsen.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0