Ny design

Eftersom jag inte har något bättre för mig ska jag prova att ändra design igen. Är inte riktigt nöjd med denna utan vill ha en mer "somrig" design så jag ska sätta mig in i photoshopens värld nu och mixa lite. Jag har iallafall suttit ett tag för att försöka klura ut hur man ändrar färg på kalendern och arkiven och det och tro på fasen att jag hittade själv. Är rätt nöjd med det eftersom jag annars har tagit hjälp av designadinblogg.blogg.se men nu när jag ska försöka komma in på den bloggen kommer jag hela tiden in på Kenzas blogg och jag vet inte varför. Det händer för fler också. konstigt haha.

ja hörs sen :) Förhoppningsvis med ny design ;)
kram

Postat av: Moa

haha, no way ;). Det va ju inte det roligaste jag gjort, dock ser de fräschare ut :D

haha, ja, men din är fin ;). jag har dock svårt att bli nöjd med saker 8-)

2008-05-02 @ 17:11:53
URL: http://mooosis.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0