Madde blir galen

en sak jag blir fullkomligt galen över på den nya plattformen är att den är så seg på att uppdatera saker och ting.
Skriver man ett inlägg kan det stå att det är publicerat men kommer upp flera minuter senare. Nu står det massa konstigt uppe på min header som inte ska vara där och det försvinner inte hur många gånger jag än uppdaterar och spar det nya. Gaah! Behöver jag säga att tålamod inte riktigt är min grej? haha

Postat av: Madeleine

hmm...har ju som sagt inte msn på jobbet men på datan hemma har jag. Liksaså bilder, så det kanske går bar om jag mailar över bilderna när jag kommer hem? Jag har bestämt mig lite iaf. Vill ha en ljusgrå bakgrund i typ det mönstret du har. Sen ljusrosa, vitt och kanske lite svart? Gpr det tro? Sen om du kan så vill jag gärna ha en sne bild på mig själv i headern. ty så som du gjorde med Emmas design, fast med en presentationstext också. Typ så, du får mest fria händer när det gäller annat. Är så himla dåligt på sånt.

2008-05-08 @ 14:16:08
URL: http://diabetesochjag.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0