Lycka till Charlotte!

IKVÄLL GÄLLER DET !!! vad tror ni om sverige? Kommer vi vinna? kommer vi komma top 5? Jag tror absolut vi är 10 topp och har juh faktiskt en chans att vinna det hela eftersom Charlotte är en av de 3 som har störst uppmärksamhet där nere. Jag skulle inte klaga om Sverige vann haha. 
Enligt alla bet-bolag vinner Ryssland och Dima och det skulle jag inte klaga över faktiskt.  



lånade bilder av Magdalena


Postat av: Madde

Ja, hoppas Charlotte vinner ikväll :) Go Sweden!

Men jag tror Ukraina vinner faktiskt..

2008-05-24 @ 19:42:17
URL: http://honungsvatten.blogg.se/
Postat av: Emelie

faktiskt så efter några lyssnar så är Ukraina riktigt bra och de har nog en stor chans att vinna.. som sagt ett ett PAR lyssnar, Charlottes låt fastnade på en gång tycker jag.. får hoppas att det är så för de andra lyssnarna också Men HEJA SVERIGE!!!!

2008-05-24 @ 21:00:39
URL: http://starblind.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Åh, vilka fina bilder, haha xD Jasså, Dima var tippad, det visste jag inte ens! jag trodde ett tag att tuggummi-poplåten skulle vinna, herregud vilken pärs!!

2008-05-26 @ 13:02:35


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0