kvällen

Jag har verkligen inte uppdaterat som jag borde idag. Jag får minder och mindre lust att sitta vid datorn och mer och mer lust att göra andra saker. Jag ska kompromissa helt enkelt! Dont worry. Idag fick jag hem min kamera igen juh men dock får jag inga bra kort. Den är lika bra/dålig som förr men jag menar att föremålet inte blir bra. Jag har knäppt över 100 kort idag på mig själv och nöjd med 1.. MED ETT !!! asså hör ni hur det låter?! gaah -.-' men jag är väl egentligen van med att vara "ful" men jobbigt ändå.

Idag har jag iallafall tränat 1 timme och det var fruktansvärt jobbigt. Varje liten del av  kroppen värker nu men det känns bra att fettet och allt äckligt försvinner nu :) Hoppas jag iallafall. Det är väl bara att kämpa tills man når sitt mål! jag vet att jag kan! hehe

nu ska jag ut på en promenad. Kan inte kolla på pussucat dolls nya serie, man får bara dåligt samvete haha


Postat av: Magdalena

Visst är det konstigt det där, ibland tappar man verkligen lusten helt! Jag får bara ångest när jag inte uppdaterar bloggen, vilket grepp den har om mitt liv, haha!

2008-05-26 @ 13:07:50


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0