Kattungarna

Jag lovade att ta kort på kattungarna och jag har gjort det nu. Dock blir det inge bra kort på den när man tar dem själva för dem vrider på sig och man ska samtidigt ta kort med andra handen så detta är från när dem är 2 dagar gamla. Just nu är dem väl ca 5-6 dagar (har inte exakta datumet i skallen just nu haha). Dem ser likadana ut bara lite tjockare ; ) men när dem öppnar ögonen så kommer jag lägga in mer kort :) Jag ber om ursäkt att ni måste se mig i handduk men palla redigera bort det, fokusera på dem söta liven istället :)
Ja dem är väldigt liten som ni ser, min hand liknar mer en anslagstavla haha.


Kattunge nummer 1, är även den minsta i kullen


Kattunge nummer 2, nästan helsvart :)


Kattunge nummer 3, liknar den första men denna har bara två svarta fläckar i nyllet medan
nummer 1 har tre.


En stolt mamma med  tre små gullungar




Postat av: annelid

MEN VILL HAAAAAAAAAAAAAa

2008-05-26 @ 15:09:39
Postat av: Martina

Naaaaaaaaaaw :):):)

2008-05-26 @ 16:42:21
URL: http://applekaka.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha va söta dom va :)

Hhihi måste komma å hälsa på er någon dag igen, va så länge sen nu!

Haha alla såg juh ut som Felix xD

Sööööta små liv :)

2008-05-30 @ 08:17:06


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0