gravid?

Hejsan på er. Idag har jag en riktig skitdag ska ni veta. Det började med att jag gick upp när Fredde åkte på jobbet vid halv 6, då gick jag på en promenad med boyen och sen satte jag mig på cykeln en halvtimme. Det är inte det som är problemet. Jag bestämde mig för att väga mig och jag  HAR GÅTT UPP 2 KG TILL :O lixom va? jag pallar inte mer.. vad jag än gör så går jag upp ! dock ska jag ta ett graviditetstest snart eftersom jag har inte fått min mens och jag går uppåt vad jag än gör. Ja menar med min träning och mat ska man inte gå uppåt eller hur?! jag känner mig så jävla värdelös just nu så det är inte alls roligt. Dessutom har jag huvudvärk och mår illa så jag ska inte vara långvarig här idag haha

ja.. jag ska väl kila nu innan jag spyr haha. Vi hörs sen :)
ha en bra dag

Postat av: Madde

Jag tror vågen är trasig ;)

2008-05-28 @ 13:09:33
URL: http://diabetesochjag.blogg.se/
Postat av: Emma

När väger du dig? direkt på morgonen?



Tänk om du är gravid :)

2008-05-28 @ 14:47:26
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com
Postat av: Martina

men du, muskler väger ju mer än fett, du kanske går upp bara för att du tränar o bygger muskler?:)

men usch, hoppas du mår bättre snart :(<3

2008-05-28 @ 15:12:08
URL: http://applekaka.blogg.se/
Postat av: Li

man ska ju slänga vågen och bara använda måttband sägs det ju och det är väl klokt. muskler väger mer än fett!

2008-05-28 @ 15:32:08
Postat av: jennifer

Om du tränar kan du inte alltid bara gå ner i vikt, du bygger ju upp muskler hela tiden och det väger ju som sagt mer än fett! Och hur skulle det se ut om du bara gick ner i vikt? Då skulle du ju snart försvinna!! Du minskar ju i cm och så iallafall, jag tycker att du borde se mer på det än vikten! Vikten är ju inte hela världen om du kommer i mindre kläder ändå! ;)

2008-05-28 @ 16:17:50
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: madde

Li:



ja jag vet.. väger mig egentligen inte men gjorde det idag och jag mäter mig och har gjort sedan jag började också:)

2008-05-28 @ 19:33:18
Postat av: Li

det är ju bra =) jag är grymt imponerad av din kämparglöd iaf =)

2008-05-28 @ 20:32:07
Postat av: madde

Li:

hehe ja tack så hemskt mkt.. det behövs :) hehe

jag försöker iaf haha

2008-05-28 @ 23:00:58


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0