God frukost är en bra start på dagen


Visst är det sant? Asså frukost sägs ska vara det största målet på dagen och man brukar säga " ät frukost som en drottning, lunch som en prinsessa och middag som en fattig" och visst stämmer det kanske. Frukost är superviktigt att äta. Man kan dessutom äta den på så många andra sätt än mackor och oboy. Jag har på senare tid börjat äta havregrynsgröt till frukost vilket till en början var äckligt och osmakligt men som nu smakar bra med lite kanel och någon frukt på. Så här innan fastan och GI fas 1 igen så ska jag njuta av dessa tallrikar med havregrynsgröt. Eftersom i fas 1 får man inte äta säd, havre, vete och råg ex, vilket innebär hej hej gröt haha. *snyft* men endast 2 veckor så det klarar jag. Har juh gjort det förut hehe.

Ikväll är det crousing så vi ska dit och kolla läget. Det är juh sol ute så jag hoppas det håller i sig hela kvällen. Kommer dessutom ha med mig kameran så ni får se bilarna och folket ikväll eller imorgon bitti :) Före crousingen ska vi grilla hos Jonas, ska bli underbart gott. Mums haha. Vad ska ni själva göra ikväll? lördag och allt.

Postat av: Emma

var äre crousing? ikväll ska vi till storebror som fyller 25år idag och gratta han, han skulle ha fest :)

2008-05-31 @ 12:48:53
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0