Gammal lärare?

Nu har jag suttit i timmar och timmar i photoshop för att försöka göra nya headers och slutade med att jag gjorde 7 (!) 
stycken och jag blev faktiskt inte nöjd med en enda haha. Jag vill ta riktiga modellkort så man har något snyggt att lägga
upp där som alla andra bloggarna har! Men denna får duga haha. Dock tyckte Moa att jag såg äldre ut på kortet i mitten, 
som en lärare eller något. Hur ska man tolka det? haha

nu ska jag ta mig en kopp te sen blir det faktiskt tvn ett tag sen sängen. Det regnar ute, tråkigt för jag hade lust att
springa en runda så här på kvällskvisten. Får ta det en annan dag ;)

kram på er 

Postat av: Moa

Men vadå? 8-) man ser nästan lite grått hår om man inbillar sig 8-) HAHA!

2008-05-03 @ 00:16:46
URL: http://mooosis.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0