Fredag

Idag är det Fredag och egentligen borde man väl göra något roligt men vet ni vad? jag ska inte göra ett skit. Jag är ensam hemma för er som kanske missat det. Fredde åkte idag ner till Uppsala till sin mormor och morfar för att hjälpa dem med lite gårdsarbete innan sommaren och jag stannade hellre hemma eftersom vi har juh katter och Boyen. Han åkte 7 i morse och han ringde och väckte mig vid 10 då han hade kommit fram. Det var en lämplig tid för 
mig att kliva upp så jag tog på mig promenadoutfiten och gick en ca 45 minuters promenad med boyen före frukost. Det regnade lite men faktiskt gjorde det ingenting! När jag kom hem blev det havregrynsgröt som vanligt. Börjar tycka
att det är helt okej faktiskt, konstigt nog. Men man vänjer sig vid det mesta så småningom kanske.

Vad ska ni själva göra idag? själv har jag som sagt ingen aning. Träna står på schemat iallafall, och fler promenader.
Blir väl en film ikväll kankse ;)

lagt in en "större" profilbild, vad tycker ni om den? är den för ful? haha



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0