För- och nackdelar

När jag fick veta att blogg.se skulle byta plattform blev jag glad eftersom det kunde ta flera minuter att ens komma in på bloggen och helst på kvällarna. Minns ni det? Iallafall blev man sjukt irriterad på det och det var skönt att det skulle bli ändring på det. Sen när dem väl skulle byta var alla bloggar nere i typ 3 dagar för dem krånglade till det. Då blev man genast irriterad över flytten istället, sen skulle de populäraste bloggarna flyttas först (vilket jag tycker var fel för dem kunde ha slumpmässat bloggarna istället men skitsamma..) och då kom dem fram att man inte kunde lägga in bilder eller länka som förr och lite sådant och då blev man ännu mer irriterad på denna flytten. Och idag när jag loggade in hade min blogg äntligen(?) flyttats. I början kunde jag inte se någon skillnad, visst det var en annan stil på det men jag hade inga problem
med att hitta. Dessa är för och nackdelarna jag kommer på just nu.

Fördelarna:
>> Man SLIPPER skriva massa koder när man ska kommentera
>> Man ser ipadresserna lättare och man har lättare översikt över allt
>> Hela bloggen går snabbare
>> Bildarkivet kommer upp på en gång istället för att behöva klicka in på arkiv och krångla
>> Snyggaare

Nackdelarna:
>> "mina kontakter" som fanns när man loggade in finns inte längre kvar vilket gör att man måste hålla reda på ALLA adresserna i huvudet igen
 


Postat av: Moa

nu måste jag testa, haha 8-)

2008-05-05 @ 22:19:31
URL: http://mooosis.blogg.se/
Postat av: Moa

vad orättvist :o

2008-05-05 @ 22:19:56
URL: http://mooosis.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vad irriterande att dom tar bort alla kontakter, går dom inte att lägga tillbaka igen?

2008-05-06 @ 08:18:46
URL: http://diabetesochjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

SVAR: ärligt talat minns jag inte vart jag köpt de där brillsen... Köpte dom förra året om inte förr-förra året.. haha... men inte var dom dyr iaf.. kanske köpte dom på HM elr nå :) jag har gillat dom faktiskt!

2008-05-06 @ 11:34:13
URL: http://emmavictoriia.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Oj, men vad bra att det funkar iaf! Känns som det kommer ta en evighet innan alla är flyttad...

2008-05-06 @ 18:16:45
Postat av: LillaBoo

hmm..funderar på att skapa en blogg till min pojkvän till hans födelsedag, han älskar att skriva men kommer sig aldrig för att göra en..kan man designa sin egen blogg på blogg.se? dum fråga kanske men ja vill ju den ska va fin...gillar föressten det du gjort med A som stjärna!

2008-08-12 @ 18:34:42
URL: http://lillaboo.skyrock.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0