Filmkväll och ny plattform


Filmkväll hade vi igår, Fredde, jag oh chrille. Dock var filmen inte den bästa jag sett. Vi såg King of California. Den var jätteseg enligt mig och inget jag skulle vilja se igen om man säger så. Filmen har fått bra kritik vilket jag itne förstår men alla har inte samma smak som mig right? haha

Såhär står det på filmens baksida:
Charlie har precis blivit utskriven från ett mentalsjukhus och uppsöker sin dotter Miranda. Miranda har hoppat av skolan och tjänar sitt uppehälle genom att vända hamburgare på McDonalds. charlie, som tror att han är frisk,  får med sig sin motvilliga dotter att leta efter en stor skatt som han är övertygad om ligger nedgrävd under ett köpcenter. Miranda ska nämligen söka jobb i köpcentret och med hjälp av lurendrejeri komma närmare skatten.
King of california är en underhållande komedi om att följa sina drömmar, hur tokiga de än må vara. Michael Douglas levererar en av sin karriärs bästa tolkningar som den knäppe men snälle pappan med maniska föreställningar. Vid sin sida har han den unga och utsökta Evan Rachel Wood.

Som sagt, jag vet inte vad jag ska tycka om filmen då den var bara seg och konstig haha.

Sen har jag även blivit flyttad till den nya plattformen så jag får se hur detta går. Än så länge ser det ut som vanligt, dock lite ändringar såklart i utseende men jag känner igen mig haha. Nu ska jag äta frukost och sen kommer veckans viktminskningsmått =) ciaoo så länge

Postat av: madde

testing testing

2008-05-05 @ 12:15:05
Postat av: Anonym

Tycker filmen låter riktigt bra och rolig :D men inget säger ju att den behöver vara det!

2008-05-05 @ 15:32:38
URL: http://emmavictoriia.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0