Detta eviga krångel!

Tänk att jag HATAR krångel. Mitt liv är baserat på krångel! Det krånglar aLLTID för mig! kul va? kankse inte !
Iallafall kollade jag på studera.nu eftersom jag har skickat in ansökan till högskolan i höst. Jag skickade in betygen via post eftersom jag inte var säker på om min gymnasieskola är med i betygsbasen eller inte och vore hemskt om jag tog för givet och så var dem inte alls med. snopet sa räven! Dock såg jag nu att det stod att "om du skickar in betygen via post var säker på att två personer har skrivit under att dessa kopior stämmer överens med orginalet! " LIXOM TACK!!! tack för att ni säger det nu !! Det är ingen som sagt det till mig innan av alla personer jag snackat med, det stod inget om det när jag hitta adressen till östersund eller vart sjutton man nu skickar in dem till. Nog för att jag hinner skicka in kopior igen med namnunderskrift på men ändå !!! SKIT SKIT SKIT !!!! -.-'

gaaaah! när går något som jag vill? behövs bara nu att jag inte ens kommer in haha.

Postat av: Madeleine

Lugna puckr! Jag såg att man behövde 2 namnunderskrifter tillsammans med deras telefonnummer och jag glömde ju såklar telefonnummer! Så jag ringde dom och dom sa att det inte var någon fara för dom godkänner till och med inskickade betyg som inte har namnunderskrifter. Så coola ner :P

2008-05-07 @ 15:10:47
URL: http://diabetesochjag.blogg.se/
Postat av: Camilla

du klarar det!! :) tro på dig själv, <3

2008-05-07 @ 16:17:02
URL: http://cames.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0