Designtester

Nu ska jag ändra design igen så var beredd på att det kommer se konstigt ut ett tag idag hehe :)
Jag ska testa olika saker och sådär.

kram på er

påminn mig att HATA nya plattformen?! Den uppdaterar verkligen skitsent och saker och ting försvinner fast man nyss lagt in. Nu har min kalender plötsligt försvunnit fast den finns där enligt koderna och jag har ändrat lite färger, och tagit bort "sökfunktionen" och så men det syns inte. Spelar ingen roll om jag uppdaterar, loggar ut och loggar in igen, spelar ingen roll vilket Internet jag använder heller, explorer, opera. GAAAH !! jag hatar verkligen den nya plattformen. Om detta inte fixar sig vill man byta till blogspot.com eller något. Jag klarar verkligen inte av att saker och ting krånglar hela tiden. ! -.-'¨haha

nu ska jag kolla på ett avsnitt av förhäxad och försöka andas lite haha

Postat av: Magdalena

Ja andas madde, tänk på hjärtat, haha! =)Spännande med ny design ;)

2008-05-11 @ 19:51:43


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0