Vårfrestelser

Kikade in på Ellos hemsida och hittade lite vårnytt som jag gärna hade vela haft i ägo

1. 2.  3.  4.

1. Tröja 149 kronor
2. Klänning 349 kronor
3. Pumps 99 kronor
4. Kjol 249 kronor

Postat av: Pernilla

Hej Madde! Jag tänkte börja med GI! Var och handlade lite idag på affären men var en del saker jag inte hittade!! Så jag tänkte höra med dig om du kanske vet var man kan hitta dessa saker? =)
Lättfärskost(Fromage Frais)
1 Burk Limabönor(smörbönor)
Fullkornspitabröd
Hoppas allt är bra med dig och lycka till med nystarten!=)
KRamar Pilla

2008-03-11 @ 19:21:27
Postat av: Madde

Hejsan Pernilla!
åh va roligt hehe hoppas det går bra för dig :)
asså jag har inte handlat någon av de där tre varorna. Fullkorn får man inte äta under fas så därför har jag inte ätit något sånt men antar att det ska finnas vid bröden eller tacosavdelningen? annars kan du väl baka själv? :) borde finnas någe recept på det hehe

och bönorna borde oxå finnas vid konservburkarna och det med resten av bönorna. har aldrig ätit sådanna bönor så vet inte exakt vart man hittar dem. annars i någon hälsobutik kanske?

och om färskosten.. har aldrig hört talas om det märket heller haha men det borde väl gå lika bra med någon annan färskost? :)

fråga gärna om det är ngt mer du undrar över

2008-03-11 @ 20:03:50
URL: http://justmadde.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0