Vacker utan spackel

image303
Jennifer Lopez visar en klar skillnad!

Idag på rix fm med Micke och Sofia snackade dem om smink, hur fåfäng man är och pratade om samtalsämnet i allmänhet. Är man snyggare med smink? självklart! men är det ett måste? DET är frågan. Jag tycker personligen att det är upp till var och en om man sminkar sig eller inte men jag sminkar mig gärna. Jag använder alltid smink när jag är ute på fester, ärenden och annat spex (olika mkt såklart..) medan när jag är hemma så har jag nästan aldrig något på mig. Huden kräver att man luftar den då och då också liksom ; )

Angående smink på jobb och i media tycker jag också att det är nödvändigt. Jag gillar inte dagens utseendefixerande värld men det är alltid trevligare att möta en snygg säljare, en snygg tjej i tidningen ex. Smink framhäver det bästa hos varje person (inte personlighet !! ) och jag tycker att det är snyggt med smink och jag gillar att göra mig iordning och känna mig fin! men som sagt det är upp till var och en! Utan smink och med smink är fint på olika sätt och olika passar olika bra i de olika varianterna.

hur gör ni? och vad tycker ni? använder ni smink?



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0