Trött

Då var man hemma igen då (recension av filmen är uppdaterat i inlägget längre ner ).
Tro det eller ej men jag är jättetrött. Vet inte om det är för att jag festade igår eller om det har att göra med att jag är trött bara ändå. Jag tror på det första haha! Nu ska jag fixa kläder tills imorgon och lägga fram lite saker så jag inte glömmer dem hemma (vore typiskt mig!) och sen ska jag faktiskt dimpa ner i sängen och läsa eller soffan och se på tv. Många ska ut ikväll och det var meningen att även jag skulle med (nykter då) men jag pallar inte. Då kommer jag vara död imorgon vilket jag inte vill haha, av många anledningar.

Vad gör ni själva denna lördagkväll? :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0