Träning ger resultat

brukar man säga va? Jag gjorde iallafall en liten "före- och efterbild" och JISSES !! haha ja ser en rätt klar skillnad. Har inte sett en skillnad om jag kollar in i spegeln men jag har juh märkt på kläder. Risken är att jag kommer se mig som tjock även om jag väger 50 kg HAHA, vilket iof inte alls är bra. Iallafall tänker jag dela med mig av denna bild. Visst jag är fortfarande riktigt nojig över bilder på mig men jag är juh stolt över mig själv och vill visa er att det går bara man vill ;)


 

Postat av: jenny

oj tjejen fan vad bra gjort! och så fort!! Är impad! Är GI bra tycker du? bloggen åker in på favoriter!

2008-03-28 @ 20:29:21
URL: http://www.pappasflicka.blogspot.com
Postat av: Nillan

Hejja dig! Du är verkligen skitduktig!

2008-05-23 @ 10:26:23
Postat av: madde

Nillan:



nawe tack så mkt :)

2008-05-24 @ 16:49:03


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0