shopping på systembolaget

ibland är spel bland de roligaste som finns. Och då menar jag inte bara dataspel utan vanliga sällskapsspel också. Just nu är jag iallafall helt inne i CSI hard evidence till PC och tröttnar inte alls haha. Dock har jag löst ut alla fallen snart. lite tråkigt.

Var även på systenet nyss och köpte hem lite gott. Blev inte så mycket eftersom jag kör GI och egentligen inte borde dricka och för att jag redan har doolieys och vodka hemma.
Det blev iallafall 2 stycken xider Spring (vattenmelon och mint) ville prova den nya smaken haha och 2 barcardi pineapple och en liter  Kall & varm äppelvin. Det som är bra med det vinet är att man kan dricka det både varmt och kallt (som namnet antyder) och det är faktiskt ett av de få vin jag tycker är gott.

Postat av: mimmi

hahaha du kan ju vara min lilla langare, skicka på posten :D xD

2008-03-24 @ 00:12:26
URL: http://onlypigg.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0