pinsamt

196285-334Det känns lite konstigt att läga ut en bild på helfigur såhär eftersom jag är så nojig med att visa mig i helfigur. Dels för att jag har världens komplex och sen för att jag inte tycker det ser så speciellt bra ut. Men å andra sidan kan jag juh inte se resultat om jag inte ser hur det ser ut nu right? haha.
 Med denna bild tänkte jag visa vart jag mäter mina mått. Vart man mäter stussen har vart olika på alla bilder jag sett. Det ska vara där man är som bredast över rumpan enligt en del och enligt vissa ska det vara ca 20 cm under midjan. Vilket det är där jag mäter. Huvusaken är juh att man mäter lika varenda gång :) så det blir rätt haha
Jag mäter asså
1. Halsen
2. Överarmen (mäter även sen förra veckan underarmen oxå)
3. Midjan
4. Stussen
5. Låret (mäter även sen förra veckan överst vid skrevet och nere vid knät oxå)
6. Vaden

Mäter även sen förra veckan
* bröst
* under bröst
* underarm och handled
*  låret vid skrevet och låret vid knät
*  vristen

ska bli intressant att se imorgon om något förändrats haha. Men jag är bestämd. Jag ska gå ner tills jag nått mina mål och är nöjd :)

Postat av: Madde

Du är ju jätteduktig! Funderar att prova det jag me. Är det svårt? HUr mycket ska man motionera och sånt? Har du nå bra tips? :)

2008-03-25 @ 13:18:32
URL: http://tras.blogg.se
Postat av: Anna

Duktig du är! Verkligen:)med motivation kommer man långt. Du har väldigt kvinnliga former annars, och det är ju bara snyggt!:)

2008-03-25 @ 13:25:56
URL: http://annabenjamin.blogg.se
Postat av: Magdalena

Looking good Madde ;)

2008-03-27 @ 17:17:42
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0