Onsdag = mätdag

image335
Onsdag idag, vilket innebär mätning för mig och det har jag nu gjort :D shit vad jag blev glad för resultatet :O
nu är jag inne på min 8:e vecka och jag är himla nöjd måste jag säga (a) om ja bara kunde få hem vågen någon gång -.- haha

här är veckans resultat:
Hals- lika som förra veckan    totalt 3,5 cm
Överarm - lika som förra veckan  totalt 10 cm (5 cm på varje )
Underarm - 5 cm (2,5 cm på varje ) totalt 5 cm (2,5 på varje) första veckan jag mäter
Handled -1 cm (0,5 cm på varje totalt 1 cm (0,5 cm på varje ) första veckan jag mäter 
Midja -1 cm   totalt 14 cm
Bröst -4 cm (-.-')  totalt 4 cm, första veckan jag mäter
Under bröst -3 cm totalt 3 cm, första veckan jag mäter
Stuss -1 cm totalt 18 cm
över röven -2 cm totalt 2 cm, första veckan jag mäter
Lår vid skrevet -2 cm (1 cm på varje )totalt 2cm, (1 cm på varje) första veckan jag mäter
Lår - 6 cm (3 cm på varje ) totalt 34 cm (17 cm på varje )
Lår vid knä -4 cm (2 cm på varje ) totalt 4 cm (2 cm på varje) första veckan jag mäter
Vad -2 cm (1 cm på varje )
 totalt 5 cm
Vrist -2 cm (1 cm på varje) totalt 2 cm, första veckan jag mäter

totalt denna vecka: 33 cm                                                         
totalt : 112 cm


detta betyder att mina må närmar sig cm-mässigt iaf :)
arm -3-4 cm kvar
midja -5 cm kvar (gick ner 1 cm)
stuss -9 cm kvar (gick ner 1 cm)
lår - 5 cm kvar (gick ner 1+3+2 cm)
vad- 1-2cm kvar (gick ner 1 cm)

Postat av: Mikaela

Hej!

Läste i din bilddagbok att du gått ner 5 strl i jeans, väldigt imponerande, grattis, har sj försökt men inte lyckats. Så jag undrar bara om det är tack vare att du tränar och äter GI mat? VAd tränar du för nått? är det program du sj satt ihop?
SKulle vara kul att få veta för det har ju gått så bra för dig och jag skulle vilja testa det.

Tack på förhand
Sköt om dig
Kram Mikaela

2008-03-26 @ 22:38:22


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0