Mina mål

Jag har länge haft mål uppsatta, nu är dem bara lite ändrade. Jag har länge mätt mina mått varje vecka (ja sedan jag startade faktiskt..) men grejen som jag kom på sen var att "när ska jag veta att jag är nöjd om den och den centimetern?" så jag bad syrran mäta sig (hon är en 32/34a och det som förvånade mig är att jag är mycket nära hennes mått :O vissa var vi faktiskt lika på lite läskigt eftersom jag inte är i närheten av en 32/34 HAHAHA men men ^^ mått är mått haha Vissa av mina önskemått är mindre än lindas för ja tycker att det ser ut som om mer ska av innan man når
hennes mått HAHA men märks under tiden antar jag haha

Nu ska jag då berätta mina mål för er :)

KG: 55 kilo (vet inte hur mkt jag väger nu för har ingen våg...)

hals- där var jag och syrran lika så antar att ja inte kan gå ner mer där HAHAH
arm- 3-4 cm till
midja- 6 cm till
stuss- 10 cm till
lår- där var vi faktiskt lika men ja VET att ja ska gå ner 5-10 cm till där :)
vad- där mätte inte hon men jag vill gå ner 2-5 cm till där :)

får förhoppningsvis vågen i veckan och jag ska mäta mig igen på onsdag så :)

Postat av: natta

kika gärna in på min blogg där du kan läsa om allt mellan himmel och jord ! :)
fin blogg du har, ha det gött

2008-03-24 @ 20:00:47
URL: http://nathallies.blogg.se/
Postat av: Roger

haha men lilla du. Inte behöver du gå ner e :P
inte av de bilder ja sett ialla fall.
Hoppas du har haft en bra dag för övrigt.
kram

2008-03-25 @ 00:11:06
URL: http://chikko.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0