Långfredans bravader

Ja va hände inte igår? haha näe men HAHA långfredagen måste allvarligt ha en sorts förbannelse över sig eller hade det ngt att göra med spriten?  Fredde och Peter åkte genom isen med skotern, Danne hängde upp bilen, skoter voltades, hur mkt fylla som helst haha. GLAD PÅSK lixom ! haha
Jag var iallfall över till Måsen igår där det var pubkväll. Lagomt med folk, bra folk och SNYGGA jävla musiker. Shit säger jag bara haha. Dem var dessutom bra på att spela och sjunga ;)

Pappsen fick ställa upp som chaffis, vilket han inte sa emot konstigt nog.

Trots att jag drack rätt mycket igår mår jag inte sååå dåligt. Det enda är att ja känner mig tom i magen haha och JA jag har ätit haha. Så jag tänkte lägga mig i sängen nu och läsa lite. kanske sova!



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0