Isar är opålitliga

Vad är det med påsk och supa? man dricker juh mer denna helg än under jul och midsommar nästan. Iallafall var Fredde ut för att angla imorse klockan 7. Han åkte iväg och när jag vaknade ringde jag honom för att höra hur det gick, han svarade men la sedan på och när jag ringde upp honom igen hade han stängt av. JAHA?! tänkte jag då men efter ett tag så ringde han upp mig från Peters hus och då förstod jag att det hade hänt ngt. GISSA VAD!
jo dem hade nämligen åkt genom isen.. det förstod jag skulle hända, det är just därför jag INTE är på isar och just därför jag inte åker skoter på isar. SUCK ! Dem klarade sig iallafall.. det som är huvudsaken.
Men nu har dem åkt tillbaka för att supa.. suck haha

näe..isar ska man inte lita på

Postat av: Emma

BJÖRN ÄR BÄST! så är de bara :)

2008-03-21 @ 13:11:17
URL: http://megabra.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0