insider

Denna dag har verkligen inte vart en höjdare. Först bråkar man med Fredde och sen det där andra som hände. Tänker inte ens nämna henne här. hon är inte värd min energi. Hoppas bara att hon är nöjd nu. Det kan jag bjuda på. TÖNT!! haha

Iallafall så ska jag jobba imorgon så jag ska göra iordning lite lunch snart. lite kycklingsallad :) och packa med frukost. Äter frukost på jobbet eftersom jag börjar 7. Segt som attan att kliva upp 5 -.- men men vad gör man inte för pengar? ahah. Sen ska jag hem och träna lite och sen kanske spela lite med kalle på kvällen. annars lungt eftersom det blir dalarna på lördag :)

Dagens motion har bara vart 300 situps och kankase 30 minuters promenad.

Nu blir det insider :) kram på er

Postat av: Magdalena

Jag vet inte hur hon vann den, hennes man tävlade iaf åt henne, haha! vad ska du göra i dalarna? =)

2008-03-28 @ 13:06:21
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0