Glädje

åh jag är så glad för mammas skull! Hon började med GI-metoden hon med och har kört snart en vecka med det och hon ser redan resultat. Det är så roligt eftersom hon har vart överviktig mer eller mindre hela sitt liv och jag hoppas verkligen att hon lyckas gå ner några kilon och må bättre nu.

och angående ikväll. behöver jag säga att jag är nervös? haha Det är nu eller aldrig typ.

rösta gärna på ola :)
099-23001 i omgång 1 och
099-23002 i omgång 2 :)

Postat av: Magdalena

Jag är också nervös, men jag tror bara att det kommer gå bra första omgången... Jäkla tävlingsnerver, tänk dom som sitter där själv, haha!

2008-03-08 @ 17:16:16
Postat av: Moa

herregud asså, mina nerver gör uppror :o

2008-03-08 @ 19:23:18
URL: http://mooosis.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0