Work out

Nu sitter jag här och är helt slut efter träningen jag hade idag. Jag började med att träna 50 minuter med Carmen och hennes strip aerobic. (för er som inte vet så tar man faktiskt inte av sig kläderna ; ) inte på den dvdn jag körde..) efter det gjorde jag 10 minuter situps och efter det cyklade jag 1 mil på cykeln vilket tog 31 minuter idag. Snacka om att jag svettades haha.
Snabbt in i duschen och nu sitter jag och avnjuter (säger man så? ) en god smoothie gjord
på enbart banan och vattenmelon och lite havregryn. Inge yoghurt, fil eller mjölk idag. Lika gott
det och mindre kalorier.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra nu iställe men jag kommer nog på något :)



Postat av: Magdalena

Jag har blivit jättedålig på att komma ihåg mina dvder, måste ta fram dom igen^^

2008-06-16 @ 19:04:06
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0