vem var den lilla flickan?



Jag sitter och kollar på Det okända på tv4+. Det är ingen hemlighet att jag tycker det ockulta är intressant, så detta är som julafton för mig haha. Nä inte så illa men jag kollar gärna på det ! Nu snackade dem om att dem hör och ser dörrar öppnas och på tal om det.

Jag vet inte om jag har berättat det men när jag var mindre och bodde hos mamma och pappa så bodde jag i ett iordninggjort rum i förrådet vilket innebar att jag hade en egen dörr  ut på altanen. En dag var jag ute på altanen och gjorde något och så kolalde jag in i mitt rum och ser en liten tjej som stod och tittade på mig. Jag trodde och tyckte att det var linda och blev förbannad över att hon var inne i mitt rum och börjar kuta efter henne och när tjejen ser mig så kutar hon därifrån och det långa blonda håret bara flög åt sidan haha. Jag kutade och sprang igenom alla 4 dörrar som man måste gå igenom för att komma in till själva huset och börjar skrika till mamma och fråga vart fan syrran var. Hon blev förvånad och frågade varför jag var så arg. Jag förklarade vad jag hade sett och mamma sa att syrran var ute med en kompis. Jag kom att tänka på då att jag itne hade hört eller sett dörrarna stängas och det gör man om man var så snabb efter som jag var för dörrarna sitter så tätt inpå varandra, dessutom hör man dörrarna stängas om man sitter i tv-rummet för det dånar i hela huset. Sen kom syrran hem efter några minuter och hon har då en inbakad fläta i håret. Hon hade knappast hunnit sticka till kompisen och flätat håret på så kort tid. Jag är iallafall övertygad om vad jag såg men jag kan inte förklara det haha. Tomten som mina föräldrar byggde huset på är juh gammal, vem vet vad som kan ha hänt där för 400 år sedan? Lite läskigt va? ;) haha



ja nu ska jag fortsätta se på det okända

kram på er

Postat av: Madeleine

Scary...

2008-06-02 @ 07:53:49
URL: http://diabetesochjag.blogg.se/
Postat av: Emma

Uscha vad läskigt... jag har med varit med om lite obehagliga saker som inte går att beskriva riktigt..

2008-06-02 @ 10:01:27
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0