veliga jag...

Okej, jag vet att detta kan verka konstigt MEN jag slutar med fastan nu tror jag. Visst skulle jag behöva köra några dagar till men jag orkar inte. Det är inte det att jag inte pallar att dricka, för det gör jag utan det är det psykiska. Att jag inte får äta, att jag inte får tugga, att jag inte får känna smaker. Jag har dessutom blivit medlem på viktkoll.se, ni vet sidan på aftonbladet som hjälper en att gå ner i vikt. Jag är medlem på GIviktkoll.se också men eftersom jag inte går ner i vikt av gi mat längre ska jag prova något annat. Så jag börjar på lördag eftersom jag ska ha en övergångsdag imorgon för att undvika att jag går upp alla kilon igen. Imorgonbitti ska jag väga mig för att se mitt slutgiltiga viktminskning på 2-3 dagar.

Enligt viktkoll.se kan jag gå ner mina 12 sista kilon på 12 veckor vilket blir i september :) skiiitbra (a) det är helt klart värt det hehe. Nu ska jag verkligen ge ALLT!! har jag iof gjort innan också men jag ska träna MEEEER. mer mer mer haha.

nu ska jag kolla klart på nya serien på femman (som ja inte kommer på namnet på..) sen ska jag nog sova hehe.

puss på er :*



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0