Vad tror ni om detta?

Jag funderar på att göra en till blogg.. fast där jag enbart snackar om mitt bantande och träning och så.. Känns som att jag inte vill ha en träningsblogg här fast jag försöker variera mig med mode och kändisar och annat också..Då kan ni som inte vill läsa om träning fortsätta läsa här :) och så skriver ja om träning och så i den andra? vad tror ni om det? känns det bättre?


Postat av: Fiaah

Godmorgon! Ha en bra dag:), BTW, fin blogg=)

2008-06-17 @ 12:10:07
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: sofie

Ja det vore bra :) Anna pluggar nu för tiden fasst nu jobbar hon på bolagsverket i Sundsvall under sommaren

2008-06-17 @ 12:49:01


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0