todays shopping :)

Åh jag som skrev värsta långa inlägget om shoppingen idag och så försvann allt eftersom det blir "forbidden" när jag ska ladda upp bilder och publicera inlägget. SUCK!!! hoppas på bättre lycka denna gång !

Iallafall hittade jag rätt mycket idag och här är lite av det jag shoppade med syrran och Karro idag.

hittade übersöta underkläder från H&M. Den lila var på rea och kostade bara 49,50 vilket var rena fyndet haha
och det gula setet kommer sitta fint mot min framtida bränna inte sant? ;)
HATA dock att HM har så dåligt lager av bhar i min size -.-'


Köpte även denna deo idag och jag kan verkligen rekomendera den. Den funkar jättebra enligt mig och dessutom luktar den jättegott! Den är inte så dyr heller. Ca 30 kronor fick jag betala.



köpte dessaa söta linnen på Gina och köpte det i en större strl så den ska sitta lösare. Supersöta tycker jag :)


Köpte även två linnen (svart och turkos) med "brottarrygg". Jättefina linnen för billig peng,99 kronor styck kostade dem :)


Var in på Bokia en snabbis och hittade 3 böcker som jag köpte. Det var smoothies och juicer, en bok med uuunderbara recept på drinkar och smoothies av olika ingredienser och jag är övertygad om att jag kommer prova de flesta innan årets slut ;) supergott och superfräscht haha. Sen hittade jag även en bok Anna Nicole Smiths liv. Eftersom jag älskar att läsa biografier om skandalbruttor så var denna självklar. Sen köpte jag även en bok som hette Alla var där och handlar om lyxlivet och kändisar och fest i manhattan. En bok jag tror och hoppas ska vara bra :)

sen köpte jag även massa mer, en klänning, en tröja, parfym, celine dions nya skiva och lite smink. oh i just looove shopping :)

Postat av: Magdalena

Oh, alla var där ligger i min önskelista och ska vara med på min nästa beställning sen evigheter tillbaka, haha! Älskar såna pocketböcker =)

2008-06-07 @ 12:41:07


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0