Tisdag då...

Hejsan hoppsan på er!
Jag råkade sova lite länge idag, mår nämligen inge vidare. Vad det är ska vi inte gå in på här haha. Iallafall har jag fått i mig lite frukost så jag hoppas det blir bättre iallafall. Dock missade jag då introdagen till jobbet men kan inte behövas egentligen tycker ja för ja har jobbat där nu över ett år och kan dem sakerna bra tycker jag! men men...

Nu ska jag göra något tills posten kommer för då kommer nämligen lite spel hem till mig från cdon. Jag vill nämligen spela csi. Misstolka inte detta nu för jag vet att jag låter som en dataspelsnörd men jag är verkligen inte den som spelar mkt på datorn eller tvspel eller så. Men på senaste tiden när man vart hemma så mycket vill man ha något att göra och spel är juh ändå roligt, och när dem ändå var billiga så beställde jag tre spel. Jag är iallafall en sucker för csi så att jag måsta ha det fjärde spelet var inte så otänkbart va? haha

ja hoppas ni får en bra tisdags dag så ska jag försöka bli bättre och så hörs vi sen :)
kraaam














Dagens frukost: Banan och mango smoothie och en fullkornslimpa med lökkeso. GOTT!



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0