spontana madde

Här sitter jag och pustar ut mellan damvipphantagen och diskborsten haha. Jag har som ni kanske misstänker då städdag idag, lite så där spontant. Jag har ändrat om i tv-rummet med filmerna och viktiga papper, har ändrat om på bordet, har diskat, har dammat överallt, har torkat av alla ytor, har ändrat om i hallen och tagit bort tjockare jackor och städat undan bland mina parfymer och hårprodukter. Jag har även betalat lite räkningar och för en gångs skull så märktes det inte på kontot HAHA ;) naaaajs.

Nu ska jag fota lite saker och sen damsuga sen ska jag lägga upp en tävling tänkte jag. Har inte haft någon förr så detta blir nice :) Återkommer med det som sagt :)





ha det fint så länge


Postat av: Jonna

:)

2008-06-13 @ 16:12:13
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Melina

svar:haha,på din visningsbld(de man ser av dig) ser du inte alls tjock ut. jag försöker själv vara lite nyttigare fakiskt.

2008-06-13 @ 16:21:12
URL: http://mmelina.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0