snabb uppdatering!

Hello!

Sorry för dålig updpatering men igår när jag kom hem från stan med Emelie så hann jag bara äta en snabbis och sen byta om för att sedan dra till Gnarp där det var något med bilar och massa annat. Kom hem vid 12-12.30 och jag skulle som sagt upp och jobba idag tills 7 så ni förstår kanske varför jag inte bloggat. Iallafall hade jag världens sämsta dag idag. Det har bara krånglat och jävlats med mig även om det har vart rätt lungt med själva gamlingarna. Men som ni vet så är det inte bara gamlingar där utan även dem man jobbar med och sen han man lever med och allt runt omkring. USCH för allt som krånglar haha. Jag tänker inte heller blogga så länge idag eller sitta här alls. Är helt slut och tänkte lägga mig och sova en timme eller två eller kolla på tv. Jag ska juh jobba imorgon också ni vet.

Kläderna och det jag köpte igår kommer upp imorgon under dagen. Orkar inte göra något alls just nu tyvärr :(

Hoppas ni har en mycket bättre dag än mig :)

hissa/dissa kommer imorgon :)

puss och kram på er



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0