sitter på rasten..

Hejsan hoppsan!

Jag hade visst tid med rast idag. Vanligtvis brukar man faktiskt inte hinna med det eftersom det alltid är så mycket att göra men idag var vi 13 stycken eftersom det var massa nya som var på introdution vilket på sätt och vis var skönt haha. Jag lyckades dessutom byta till mig till dag imorgon också vilket är skönt då man slutar 3 istället för att jobba kväll. Så kanske man hinner med cirkusen som är imorgon kväll här i Hudiksvall :)

Ja nu ska jag stänga av detta och lägga mig i soffan och bara slappa ett tag, njuta av tystnaden ahha

och för er som undrar vad jag jobbar med så jobbar jag på ett äldreboende på en avdelning där dem växelvårdas vilket jag tror och tycker är lite jobbigare än vanligt boende eftersom det är så många att hålla koll på och lära sig om och så men samtidigt roligt eftersom omväxling förnöjer ;) haha

kram på er så hörs vi senare när jag kommer hem, då svarar jag på kommentarer :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0