Ola vid nationalfirandet i Sundsvall

Igår var det juh nationalfirandet och det firade jag iår tillsammans med Magdalena och hennes syrra Evelina i Sundsvall. Fira kan man väl inte påstå att vi gjorde men jag var iallafall där för det var en massa evenemang på torget där, bland annat kom Ola och upträdde och signerade. Jag var tvungen att åka buss upp eftersom ingen ville köra mig och det gick väl lika bra det även om jag hade uppskattat om bussen hade haft ac. Det var nämligen VARMT!! Väl framme så stod jag och väntade på Magda och hennes syrra och under dem 15-20 minutrarna så hann en kille med utländskt ursprung kolla in mig, och nu menar jag inte bara en snabb titt utan han TITTADE verkligen hahaha. 

Iallafall så kom Magda och Eve efter ett tag och då gick vi runt och kikade lite granna runt på torget. Vi köpte en mjukglass 
och satte oss på en bänk medan Mojje sjöng och det var världens sötaste unge som sjöng på scen med honom, Urgulligt verkligen. Mojje har föresten en rätt fin kropp, var tvungen att säga det...! Efter Mojje var det äntligen Olas tur att kliva upp på scenen och man raffa åt sig en plats längst fram på bänkarna, dock gjorde det inte så mkt eftersom det var massa ungdomar som stod framför oss ändå! Jag såg verkligen nada typ! men jag hörde juh honom iallafall. Han sjöng iallafall Feelgood, S.O.S, love in stereo och Natalie, vilket jag redan hade listat ut att han skulle sjunga haha Han sjöng faktiskt jättebra idag tycker jag och det var roligt att se Danne som dansare igen!

Efter spelningen hade han signering och medan vi stod i kön och väntade på att ola skulle komma ut var det 4-5 brudar som verkligen stalka honom haha. Dem skrek och yla bakom honom, det är juh bara pinsamt! Dem skämmer juh ut sig för honom OCH alla som såg det men dem verkade inte bry sig haha. När man äntligen kom fram så snackade vi lite med Therese och hon visste juh att jag bodde häromkring, den kvinnan har koll hehe. Fram till Ola var jag först ut och var beredd på att höra Guldfisken men hör och häpna :O han sa FISKARN istället! HAHAHAH "Hej fiskarn" lixom ehm hej ola hahah. Tog kort och babbla på lite till och Ola verkar ha börjat med något nytt. Han gjorde en smilegubbe på alla mina grejer, är det någon mer som börjat fått det?! Roligt med något nytt iallafall :)

Efter signeringen ångrade jag och Magda oss att vi inte tog ett gruppfoto så vi gick snällt tillbaka och väntade tills alla hade tagit kort och allt så vi inte var ivägen. Ola hängde inte alls med i svängarna haha. Jag bah" vem ska ta kort? och så Ola då.. -JAG KAN TA *fett smile* HAHAHA lixom ola.. DU skulle vara med xD hahahaha. Men det löste sig till slut och det blev två kort. Dock förstörde ja dem som alltid och fläskarmarna var tvungen att kapas av hahaha! Men resterande blev sött :)

Det var iallafall en trevlig dag så Tack Magda och Eve för en trevlig sommardag ;)


han var söt i sin blåa outfit x)


skriver för fullt....


är han inte fin när han ler? :)


ja tyvärr blir det inte större kort än så här ;) ush hata sån där position -.-' haha


ehm ja , magda och ola vart juh fin iaf x)

HAHA Ola blandade ihop oss för att han tyckte vi var så lika 8-) ja vet inte det ja...

Postat av: Magdalena

Haha det var det bästa; Jag kan ta kort på er!! Vad söt han var på dom andra också =)

2008-06-07 @ 13:42:26
Postat av: anna

haha, joo han har börjat med smilegubbar nu ;)



åh den dära "positionen" xD ja gillar inte heller

såna (-8 haha, detta låter som nått annat vissel

men sen kom ja på att man kunde sätta sejj på knä

bredvid honom istället (-8 haha, mkt bättre!

2008-06-07 @ 17:38:21
URL: http://sissigirliiee.blogg.se/
Postat av: . S T E P H A N I E .

vilken sötis han är ;P

2008-06-07 @ 18:25:50
URL: http://ampele.blogg.se/
Postat av: Vickyosv

Hej hopp,

låter som en suverän nationaldag ihop med Ola, inte illa! :D (Ok, bortsett från buss utan AC och att du inte såg så mkt av hans uppträdande, då!)



Jag kan förstå att ni tyckte de där tjejerna var pinsamma om de ropade o sprang efter honom sådär. Även om Ola nog är rätt van vid prilliga tjejer numera ska man alltid försöka visa respekt, absolut. (Han har ju ibland haft en t-shirt med texten Not Just Another Pretty Face" och det säger väl allt!)



Jättefina bilder också allihop (men inte vara så hård mot dig själv, ni blev jättebra! :( )



Ojoj så Ola hade halsduk i värmen, ahah...hm! Han är för skön!

(Ska jag säga som gick ut med svarta jeans idag, hehe iofs uppkavlade men ändå...)



Okidoki,

hörs!

Vicky

:o)

2008-06-07 @ 20:30:07
Postat av: madde

vickyosv:



hehe ja den var helt okej :) signeringen vägde upp att ja inte såg så mkt av honom hehe.



jag tycker absolut man ska visa respekt, mot vem man än möter lixom men men dem lär väl sig hoppsa jag.



hehe ja bilderna blev väl helt okej :) alltid ngt man vill ändra på men det kommer väl den dagen man är helt nöjd :)



haha ja dock verkade den tunn men det måste ha vart varmt ändå haha. oj jeans :O varmt haha. jag har inte haft byxor på evigheter, it would kill me hehe



2008-06-07 @ 20:47:39
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA;jaa,typ alla får smilegubbar nuförtiden ;) HAHAH

2008-06-08 @ 13:15:26
Postat av: Anonym

bra att jag glömde namnet såg jag nu.. xD HAHAAH,men alex is in the hoouse ;) HAHAHAH

2008-06-08 @ 13:37:57
Postat av: madde

alex:

hahahhahaahha välkommen x) hahahha xD



jo jag anade att det var ngt nytt haha

2008-06-08 @ 13:47:51
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Årets andra sommarplåga

Årets andra sommarplåga efter Dj Tune feat Orremannen - Bag in da box kommer NU!!!



Dj Pish - Tjena Tjena



http://www.youtube.com/watch?v=qQGd5BhbYwU eller http://www.tjenatjena.com

2008-07-10 @ 21:49:01
URL: http://www.tjenatjena.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0