my hiss and diss ;)

Eftersom jag knappt var hemma igår hann jag inte med hissning och dissning igår så jag tar det idag istället :)


+ Idag hissar jag Ola. Inte så oväntat va? Han gör mig iallafall alltid lika glad och hans energi speglar av sig och gör en till en sol av glädje. Mer Ola till folket.

+ Jag vill även hissa pengar. Pengar är bra att ha och pengar är skönt att ha

+ Jag vill hissa återseende. Igår träffade jag exepelvis Sara som jag inte har träffat på ja, flera år, så det var faktiskt himla nice att se henne igen, och hennes söta unge Fatima. Sen var det även trevligt att träffa Magda igen eftersom det var ca 2 månader jag träffade henne sist.

+ Jag vill hissa helger. VEM klagar inte över lite ledighet? Sol och lata dagar till alla haha.

+ JAg måste även hissa mina kattungar
:) dem är bara föööör goa :D


- Jag vill dissa värmen. Okej inte en riktig diss detta, för det är underbart med värme,  men med detta värmekaos 
går det inte att sova normalt, man får huvudvärk av värmen (iaf jag..) och det blir skogsbränder (!?)

- Jag vill dissa respektlösa människor? Igår när Ola gick ifrån hotellet (eller vad det är..) så sprang det 4-5 brudar efter honom och lixom skrek -"ola du är snygg" och fnittrade och hade sig, dem verka inte ens bry sig om att det var fler folk där och jag tycker detta är respektlöst mot artisten ifråga att inte ge dem space när dem går på gatan eller vad dem nu gör. Jag är verkligen inte någon som HATAR folk eller så men detta var en stor diss för mig för ibland måste man tänka ;) Artister är också människor.

- Folk som snackar skit. Ingen hemlighet att jag ogillar en viss person på en viss sida men hon har satt sig i 
sitsen själv och det är inte bara jag som kan vittna om det. Jag förstår inte vad människan, som är i vuxen ålder, får ut av att snacka skit och intala massa tjejer att jag är falsk, snackar skit om dem och skryter. Det är verkligen inte jag på något sätt och jag hoppas det slutar snart, för detta är absurt!


Postat av: anna

svar: liten? skojja inte, ja é typ 160 (-8

2008-06-07 @ 19:46:05
URL: http://sissigirliiee.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jo! dom dära brudarna.. seriöst! sen ba "VI FICK TRÄFFA OLA FÖRST AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH"

2008-06-08 @ 14:00:10
URL: http://lunnes.blogg.se/
Postat av: Vicky (osv)

förresten, ang folk som pratar skit - låter allvarligt och jobbigt! Otroligt dålig stil.

Stå på dig! Skrev inte Ola nåt ung. 'strunta i dem och kör på det som är rätt'

Lättare sagt än gjort men så helt rätt!

2008-06-09 @ 22:07:23
Postat av: madde

vicky:



ja det är jobbigt och egentligen bryr jag mig inte om denna patetiska människa men det är jobbigt ändå när jag vet att hon ljuger för oskyldiga människor och för människor som faktiskt litar på äldre. menja försöker att strunta i det och hoppas att dem gör sin egen uppfattning om det :)

2008-06-10 @ 00:16:14
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Vicky)osv)

Hej igen,

ja det är verkligen trist! Skulle vilja fråga en sak som har med detta att göra men vill eg inte be om din mejl med tanke på vad du skrev om problem med det. Men jag blir lite konfunderad över en sak som jag inte vill skriva här el på den här sidan då...

Släng antingen iväg ett mejl om du vill eller så tar vi det längre fram, ingen brådska för situationen lär bestå ett tag! :-/ Hm.



Ciao Vicky

2008-06-11 @ 17:01:17


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0