Min nya blogg!


Hejsan!

Nu har jag gjort en ny blogg. Eller rättare sagt..en till! Jag har bestämt mig för att ha en blogg där jag enbart snackar om bantning, träning och resultat för mig. Vill inte tappa läsare på grund av för mycket snack om träning, men samtidigt kan jag inte sluta skriva om det för att det är en sån stor del av mitt liv just nu. Jag hoppas ni förstår mitt resonemang :)
Om jag skriver om träning, resultat eller vikt eller annat som har med det att göra kommer jag istället hänvisa till min andra blogg :) Jag kommer ha kvar min kategori om bantning och så här ifall man vill kolla men kommer då inte uppdatera något mer om det i denna blogg! :)

Besök min "andra" blogg här :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0