Madde har ändrat humör

Vet ni? vila lite, få tid att andas gör faktiskt underverk. Jag är itne lika bitter längre haha. Dock anser jag att detta var en av de värsta dagarna på jobbet eller över huvudtaget (om man bortser från olyckor och bla bla bla..utan bara "vanliga" dagar). Iallafall har jag fått spendera lite tid ensam, snacka med mamma i telefon (det hjälper alltid!) och så intagit lite choklad. CHOKLAD ÄR RENA KUREN! mot allt. Det hjälper mot depression (haha), mensverk, en dålig dag, en bra dag, som sagt, lite av varje hahaha.

Mer choklad till folket :)

iallafall tänkte jag försöka fota sakerna jag köpte igår :) kommer inom kort



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0